زنده باد بارسلونا

زنده باد بارسلونا
FOOTBALL CLUB BOSS
لینک های مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنده باد بارسلونا و آدرس capitannews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بارسا پنج بازی پیش فصل خود را بدون شکست پشت سر گذاشته است و پس از بازگشت بازیکنان مهم، تیم دوباره هماهنگی خود را بازیافته است. مسی رکورد خود را در گل های پیش فصل ارتقا داد. بدترین خبر، مصدومیت جدی مارک مونیسا در بازی اول بود.

بخارست محل برگزاری آخرین بازی پیش فصل بارسا بود. این سری با سه برد به سود بارسا به پایان رسید: 2-1 در هامبورگ، 8-0 مقابل راجا اتلتیک و 2-0 در دینامو. دو بازی با گل های مساوی به پایان رسیدند: 2-2 در پاریس و 0-0 مقابل منچستر یونایتد. نتیجه ها خوب بودند و احساساست مثبت و روحیه خوب، سلطه در مالکیت توپ و حملات پیاپی که بانی موفقیت های بارسا در سالهای اخیر بوده، به تیم بازگشته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مثل همیشه، هدف اصلی از برگزاری این بازی ها، فراهم کردن فرصتی ست تا بازیکنان دوباره وارد جو فوتبالی شوند. در دو بازی اول، بازیکنان ذخیره نقش بزرگی را ایفا کردند و موفق شدند انتظارات را برآورده کنند. با بازگشت ملی پوشان اسپانیایی، تیتو ویلانووا این اختیار را داشت تا برای بازی سوم ترکیبی بچیند که نشاندهنده ایده های او برای فصل آینده باشد. در استادیوم پارک د پانس، شاهد بازگشت پویول پس از یک مصدومیت طولانی نیز بودیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:اخبار روز, مجله ورزشي, ورزشی, ] [ 20:46 ] [ علیرضا ]

قلب ما آبی اناریست

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
نظرات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 81871
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1